Wednesday, October 10, 2012

Tempahan Laksa Utara

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia



Saya menyediakan perkhidmatan tempahan laksa UTARA.
Laksa yang dimasak sendiri oleh saya sangat digemari oleh keluarga,sanak saudara, rakan-rakan sepejabat, orang-orang kampung, housemate dan lain-lain lagi. Sekali cuba MESTI nak lagi :)
hmmm..sungguh sedap..bak kata org utara 'kalau dah pekena laksa, makan tak dongak kepala' :)
Jika ada jamuan di pejabat sayalah yang akan membawa pot luck laksa ni..:)
Biasanya saya buat dalam kuantiti yang banyak iaitu sebanyak 3 bungkus (laksa kering).

Kalau nak diikutkan setiap tahun Hari Raya mesti saya dan keluarga tidak melepaskan peluang untuk masak laksa kegemaran 1 keluarga. Kalau dah tak sabar nak makan,sblm balik rumah suruh mak masak..sampai di rumah terus balik makan..:)
Tapi sekarang saya akan masak sendiri..

Sudah menjadi kebiasaan setiap kali balik kampung laksa mesti menjadi menu sampingan selain nasi.:)
bayangkan adik lelaki saya yang berumur 21 thn pandai masak laksa yg sgt sdap..(tapi tidak boleh bandingkan masakan saya :P)

Biasanya laksa sangat sesuai untuk
1) Open house hari raya
2) Jamuan
3) Mesyuarat
4) Majlis kesyukuran
5) Kenduri kahwin
6) Birthday Party
7) Pelbagai Majlis
8) dan sebagainya...

* kuah laksa yg pekat dan dijamain sedap dibuat daripada isi ikan yang “fresh”, pasti menambat selera anda. ..
dijamin HALAL DAN BERSIH**

Harga yang saya tawarkan untuk tempahan seperti di bawah

HANYA RM 3.50 sekepala

KUANTITI LAKSA YANG BERPATUTAN PASTI PELANGGAN AKAN BERPUAS HATI!!!
BELUM CUBA ..BELUM TAHU :)

LAKSA YANG DIMASAK DIJAMIN SEDAP DAN AKAN DIBUAL-BUALKAN KEPADA SESIAPA YANG SUDAH MERASAINYA..:)

HARGA BOLEH DIRUNDING...MENGIKUT JARAK PERJALANAN..
Jika memerlukan jarak penghantaran yang jauh caj penghantaran akan dikenakan :)

Khidmat Penghantaran juga turut disediakan.
Jika berminat boleh hubungi saya melalui emel = marnia0508@gmail.com atau oder di facebook saya 'Mar Zarra' Worked at UiTM Shah Alam, Study at PJB..atau tinggalkan komen di bawah ATAU BLH HUBUNGI CIK NIA 012-7718584 :)

Tempahan Laksa Utara dibuka kepada semua penduduk di sekitar Selangor, Lembah Klang dan Kuala Lumpur. Dijamin sedap! Harga yang sangat berpatutan.

1.Telur separuh
2.Bawang
3.Timun
4.Limau separuh
5 .Cili
Harga yang sangat berpatutan.

Laksanya adalah buatan sendiri dan 100% halal-muslim.
Harga boleh dirunding mengikut kilometer jarak perjalanan.

Updated

Saya mencari sikit pengalaman, letak laksa dikiosk untuk fakulti, Alhamdulillah sambutan amat menggalakkan, banyak respon positif dari pelanggan :)
pada hari pertama, pelanggan komen dari segi pembungkusan, supaya laksa diletakkan dalam transperant tuppurware supaya customer/student senang nak makan..saya ikut cadangan tu dan keesokan harinya jualan saya meningkat.



LAKSA ni dimakan masa kami sekeluarga picnic di Telok Batik, walaupun bahan2 dalam laksa dah habis, laksa saya 'laku' juga..:) 


tengokla kuah pun dh licinn...:)

laksa ni atas permintaan housmate, masak time wekend..:)

ni juga laksa yg dimasak oleh saya...sedapnyaaa...:)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi komen =)