Saturday, May 28, 2011

MY HOUSEMATE WEDDING

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

hari ni 28 Mei 2011...hari Sabtu...

hari yang amat ditunggu2 Nur Syahiza Zainuddin & Asyhraf Raznan...hari yang penuh sejarah bagi mereka berdua...iaitu hari perkahwinan mereka..

pagi tadi upacara akad nikah di Masjid Shah Alam...pada sebelah mlm  majlis perkahwinan yang di adakan di Kelab Golf Shah Alam...Tema perkahwinan colour pink purple...hmmm minggu lepas kwn saya pun guna tema yang sama ..mmg cantik sgt..coz pink adalah my febret colour...:)
saya sampai di Kelab Golf tadi lebih kurang pukul 8.30mlm...bersama-sama dgn su, su (roomate) & tunang..ain & kwn dh tunggu di meja dewan...
Menu pun blh tahan..sedap juga...antara menu tadi..nasi minyak, daging masak hitam, ayam masak merah, pecal, papadom..dll..

Lupa saya nak bagitahu..bila sampai di meja pendaftaran tadi.saya terpandang seseorang di dalam dewan...(dalam hati 'betul ke ni???') hhmmm..memang betul la...Dato' Sahol (VC UiTM) pn datang...lama juga dia dalam dewan tu...beruntung la iza sampai VC UiTM pn datang...:)


Rasa sedih bercampur gembira bila housemate dh kahwin & keluar dari rumah bujang yang selama ni tiap2 hari jumpa..tapi sekarang dia dah kahwin..sempat juga saya snap beberapa keping gambar & bergambar bersama pengantin...pengantin tak lokek bagi senyuman walaupun pengantin lelaki nmpk leteh sikit...hehe..jgn marah ye Asyraf...


my wish for Iza & Ashraf :::::::::::::::>

DIDOAKAN..

a) diberkati olehNYA...
b) berbahagia hingga ke syurga..
AMIN.....

so tunggu saya upload gambar nanti ye...;)

register dulu..

tetamu ke hormat Dato' VC UiTM..


antara lauk...tapi ada lagi lauk lain..sy ambk yg ini je..:P

pengantin masuk ke dewan..




housemate & ex-housemate

my housemate & tunangnyaaa...






pengapit yg sporting...














hadiah yg K.A.M.I bagi...


1 comment:

  1. Salam.. Nk thumping Tanya.. Sy kwn asyraf dr Uitm.. Dh bertahun x jumpa.. Harap2 dpt contact semula dgn room mate masa study.. Kalau ada contact dia, tog forward kan pd sy.. Thanks..

    Vicks 017-391 9994

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi komen =)