Friday, May 27, 2011

Background Change

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Hai kawan-kawan...
hmm...saya nak bagitahu yang saya dh tukar backgroud blog ni...mesti ada yang perasan kan???
saya buat yang simple..tak heavy sgt..simple & just nice...:)

em..mcammana ok tak??tp realitinya saya pun agak boring dgn layout yang sama je...if saya boring..kawan-kawan lagi boring kan....sebelum kwn2 boring baik saya tukar layout & gambar saya yang agak berkurun dh tu....:p..bukan apa baru la semanagt sikit nak buka pages sy kan..hehehhe..

tapi background saya ni akan saya updated la..dari semasa kesemasa...bukan apa dalam apapun yang kita buat...if kita selalu updated dan buat sesuatu yang bari / lain yang lain...mesti ramai yang berminat nak tgk pages kitakan??:)

That why la background saya yg ni agak colourful and design anak remaja zaman sekarang....walaupun saya dah lepas zaman remaja...huhu...tapi tak apa la janji hati biar muda/remaja...:)

so...saya upload background yang sebelum ni & sekarang:::::::::>>>


Background lama...
 
background baru...

hmm..mcm mana ok tak?? :) if ok thnx...if tak ok...hmmm...pasni kena design lagi cantikla ...:P

okey babbai......

2 comments:

  1. Korset PB Baru dan Original.. Warranty seumur hidup Sementra stok masih ada.. RM1299

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi komen =)