Saturday, April 30, 2011

hari bersejarah

assalamualaikum & good morning...

hai kwn2..selamat berhujung minggu...
hmmm...mungkin dah 1 week saya tak update blog saya ni...almaklumla busy sikit ...

next week 23 APRIL 2011 , hari bersejarah buat adik saya...sebabbnyaa...hari bahagia sebelum melangsungkan perkahwinan...dia telah dipinang oleh pihak teruna....:)

hmm..nak dipendekkan cerita saya bgtau sikit tema pada haritu...tema hari tu bercampur aduk...
bajunya colour pink purple..hantaran pulak colour gold (pihak perempuan),  purple colour (pihak lelaki)..saya pulak jadi camerawoman pada hari tu...:)

pk juga bila ambk pix guna DSLR...coz suasana dalam bilik agak gelap...
so tgk la ye antara pix yg sempat saya ambk..

hantaran dari pihak lelaki...





 couple bonia clock




baju kurung pahang + mutiara sabah

 saya dpt hbag ni...'polo hbag' :)










 menu hari tu...

 saya & og

 ekin & og

my mum & my dad

chop2....cute nye baby boy...kpd sesape yg nk berkenalan..his name mohamad fahiem rizqin...:)

 
 sempat juga curi mkn dgn ekin..huhu


hantaran dari pihak perempuan..






 design by my mum....perhh...manyak kreatif...:)






 i like dis..design by my mum

 my mum buat...so creative..

 ni my BFF buat...nmpk sedap & kreatif..

 ni pun my mum buat...

 ni mak buat..kreatif jg my mum ni...

 my febret hantran by ekin best frend og..




 'blh pndg2' ;)


 saya & best freind kt kg..BFF :)


dapat 2...;)

so...to og..

from ur sis..

berkekalan dan berbahagia sampai ke syurga...amin...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi komen =)