Sunday, March 27, 2011

Ekspo Selangkah ke UiTM 26 - 27 Mac 2011

Assalamualaikum...

Hai kwn2...selamat pagi dan selamat berhujung minggu....:)
hmmm...dah lama juga saya tak update blog saya ni....ye la busy sangat 2,3 hari ni...dengan persiapan untuk pertandingan IID peringkat fakulti, Ekspo selangkah ke UiTM lagi...macam-macam....'tak terkojo den dibuetnyo'...:p


23 hb Mac baru-baru kleuar result untuk SPM...so kepada adik-adik yang lulus dengan cemerlang tu akak ucapkan tahniah..dan yang kurang berjaya tu, janagn putus asa k...kalau dapat masuk universiti..belajar rajn-rajin buktikan kepada semua yang adik-adik boleh berjaya k...:)

tak lupa juga tahniahh untuk adik hafizah dapat 6A 3 B...tahniahh ye dik..akak doakan adik berjaya masuk Universiti yang adik nak k...:)

so...UiTM Shah Alam telah adakan ekspo ni bagi adik-adik/student yang nak tahu dengan lebih lanjut bagi memudahkan mereka melanjut pelajaran di sini...so saya kena bertugas wakil bagi fakulti saya...sebelum ekspo ni berlangsung pada sebelah petang hari Jumaat sempat juga kemas sedikit sebanyak di booth kami...tapi booth kami taksegah/secantik fakulti yang dah banayk pengalaman mengenai ekspo ni...ye la..fakulti saya ni baru je ditubuhkan pertengahan tahun lepas...so banyak benda yang kami kena belajar...

saya bertugas bermula 8.30 pagi - 1.00 petang....suasana dalam dewan Agung meriah sekali...terlalu ramai berpusu-pusu, jemmmmmm gilerrr....sampai saya nak pergi tandas pun bersesak-sesak...tapi ni la pengalaman pertama saya bertugas untuk ekspo ni....(happy ,ada 'vvsp' datang melawat booth...:) tapi letih sikit..:) 

tadi sempat juga saya dan kak yati round-round booth-booth di situ...dapat la juga memo pad, pen, pamplet & beg...cantik-cantik semuanya... macam biasala kami sempat juga snap gambar tadi....so enjoy with my pix k..:)

pix coming soon k....blm transfer la....:)


 nampak bz...:)

 peace...

 antara yg bertugas..

 dengan kak yati



 ramainyeeee...







 blkg....en. zainuri..lecturer a.k.a. cameraman...

sempat pulak yeee.....

babai....lepas ni pix 'hari inovasi' (IID) student pulak ye...tungguuu....:)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi komen =)