Wednesday, February 2, 2011

hari anugerah cemerlang

assalamualaikum...

hai kawan-kawan..hari ni saya nak tunaikan janji saya haritu...
hmmm...janji apa tu???
ok dipendekkan cerita.....saya nak upload gambar hari anugerah cemerlang bagi tahun 2010...
saya amat bersyukur kepada NYA kerna dimurahkan rezeki atas pemberian anugerah dari ex-big boss saya....tqvm boss...insya'Allah saya akan kerja lebih baik lagi k..:)
so enjoy with my picture yaaaa...:)


snap picture outdoor di i-city...









semasa anugerah berlangsung


gambar ni saya snap sebab pihak FSSR
hanya bagi gambar je....(kira ok la yee...:)

 antara staf yang terima anugerah

 lepas terima anugerah



 ada makan-makan...makanan yang dihidangkan pun sedapp....



 sebelum pergi sempat snap gambar..hehe

sijil..

lebih kurang 600 org penerima anugerah..tak termasuk cawangan so...lama juga menunggu turn..sebab turn saya yang ke 400 ratus...tapi tak apa sekali sekala kan...suasana dalam dewan best juga sebab kebanyakan yang datang pakai pakaian yang cantik-cantik...so dapat juga saya cuci mata...mungkin juga kali pertama dalam perkhidmatan saya dapat anugerah ni...feel happy dan syukurkpdNYA ....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi komen =)