Wednesday, October 20, 2010

PUASA

Salam…


"PUASA…(Sesi Puasa Ganti)"


Suadah menjadi kebiasaan wanita..bila berpuasa di bulan ramadhan…mesti puasa x cukup 30 hari…

Sudah menjadi lumrah kan…??!!ki ta sebagai wanita kena terima…so smlm aku puasa ….sbnrnya puasa yg aku buat smlm cukup menguji keimanan ku…pagi2 dh dahaga…ditambah pula tak bagun sahur..(dh niat nk bangun TAPI…mataku terlalu berat..(aku rasa syaitan penuh disekeliling mataku..huhu)…ye la syaitan tak suka kalau kita nak buat kebaikan..so tugas dia cmtu la…

 Walaupun aku tak bangun sahur …aku tetap kuatkan iman teruskan puasa ku…alhamdulillah…walaupun puasa smlm menguji keimananku…^__^ (lapar, dahaga…lemah badan & etc…:)

Ermm….hari ni insya’Allah aku puasa lg…lagi cepat habis lagi bagus kan??Allah pun suka…:)

Harapanku supaya puasaku diterima olehNYA amin….


Pengajaran yg aku dpt…

Pasni…’x’ nak :


a) jgn tidur lewat mlm
b) Bunyi alarm terus bgn…(sepantas kilat) :)





~ordinaryledy.blogspot.com~






No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi komen =)