Wednesday, May 13, 2009

~...^_^..~

Dah lame x upload pic huhu….
yela bz dengan keje n etc…but 2day pun bz juga…
tbe2 je terdetik nak upload pic…hehe…jgn marah ye…^_^



...~babai~...

Deqsha yg cute & chubby!!!

Masa gi Langkawai hari tu sempat ler gi rumah kakak kat Jitra...
dh lama xjmpa deqsha & kakaknye nurin fatehah...deqsha semakin tembam & comel...
tgk jela gambar kat bawah pas mkn nasi lemak mkn nasi goreng pulak...beselera betol...tapi takpe biar selera mkn, jgn xselera mkn mcm kakknye..kakaknye smpi kena pakse sebab mkn..
no wonder la si kakak kurus kering!!!huhu ~

rambut pun da semakin panjang...~

cute kan....^_^




pas mkn nasi lemak, mkn nasi goreng pulak...

berselera je...



~ tembam huhu BUT cute....~
tapi walaupun 1 hari je kat rumah kakak sempat la lepaskan rindu
kat anak buah kesayangan...