Monday, April 20, 2009

Today is my birthday!!!!
20 April 2009



hope diriku sentiasa mendapat keberkatan dan kerahmatan dari yang maha esa...sentiasa mendapat petunjuk dan hidayah dari Nya...AKU DOAKAN diriku menjadi seorang yg berguna, bertanggungjawab, matang, berhati mulia dan segala sifat MAHMUDAH...

aku amat bersyukur kerana dilahirkan didunia ini dengan penuh kesempurnanaan. Aku juga amat besyukur walaupun aku hidup dalam sederhanaan tapi aku gembira org yang tersayang, kwn2 dan sekeliling yang sentiasa mengambil berat tentang diriku & menyayangi diriku......

Family ku yang paling ku sayang, sentiasa bertanya khabar tentang diriku..menyanyangi diriku, mengambil berat tentang diriku walaupun aku jauh dari pandangan mata...tapi aku sentiasa mendapat perhatian dan kasih sayang dari mereka...

aku sememangnya seorg insan yg sangat bertuah...^_^

ALHAMDULILLAH...AMIN

MAY GOD BLESS ME!!!


7 comments:

  1. HAPPY BIRTHDAY DEAR....

    yg ke brapa ni??

    ReplyDelete
  2. 26tahun...??

    akak dah dpt batrisyia. muahahahahaha...

    ReplyDelete
  3. tu la dh tua sgt rasa...dh 26....waaaa...sabar2...nanti if da sampai seru ada la tu...tak kemana kan...~

    ReplyDelete
  4. tapi xpe...26 tu juz angka...but still nmpk young....ahaks...betoi x????~

    ReplyDelete
  5. tens akak...hadiah xde ke???huhu..ms besday tu mar msk bihun grg & yemee goreng bw mkn kat opis...& mkn ramai2...:)~

    ReplyDelete
  6. mmmm.... sedapnya!!! hadiah? jauhla....kekekke... bg hadiah kawin je la...

    diorg x bg hadiah ke? diorgtu bedal je...

    ReplyDelete
  7. hi dear, happy birthday!

    come and have a look at my pretty Tie Rack scarves and ties
    i post them directly from the UK :)

    http://shawlycious.blogspot.com/

    xoxo,
    nurul

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi komen =)